četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Nada Landeka; Knjiga “Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe” |

Nada Landeka; Knjiga “Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe” |



Nada Landeka - "Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe"

Nada Landeka; Knjiga “Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe”

POZIV NA DRUŽENJE
Autorica knjige “Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe” Nada Landeka, knjigu je izdala pod pseudonimom Veronika Vere. U vrijeme kada je knjiga bila pripremljena za tisak i za predstavljanje javnosti, nije bilo lako progovoriti o korupciji, kriminalu, o pljački vrijednih nekretnina, o nezakonitim ovrhama, o hakiranju elektronske pošte, neovlaštenom praćenju, prisluškivanju, čitanju SMS-ova.  Stoga je iz straha za vlastiti život i život svoje obitelji  autorica odlučila  knjigu izdati pod pseudonimom “Veronika Vere”  – Ili “Istinom do pravde”.
Iako je od prve promocije ove knjige  prošlo već  pet godina, tema aktualnija više nego ikad. Korupcija i kriminal u pravosuđu, zlouporabe položaja u državnim institucijama, praćenje, prisluškivanje, zlouporaba osobnih podataka,  reket, lihvarenje, nezakonite ovrhe, deložacije – sve je su  još uvijek rak rane društva u kojem živimo. Zloćudne ranae.
Zbog  općeg depresivnog stanja u zemlji, naročito zbog depresije u koju većinom upadaju ljudi u dugovima, ovršenici, ljudi nad čijim glavama visi omča nebuloznih sudskih postupaka, autorica ove  knjige zapanjujućeg sadržaja – u kojoj se na vrlo precizan način opisuje reket, lihvarenje, pljačka, i metode koje koriste udbaši,  pokloniti će na desetke primjeraka onima koji ovu  knjigu žele, s nadom da će svi koji knjigu pročitaju ipak dobiti snage za borbu protiv korumpiranog sistema, da će imati hrabrosti pričati javno i glasno o problemima s kojima se suočavamo, i da nam se u narednim danima ipak  smiješi bolja, vedrija, poštenija i pravednija budućnost
Nada Landeka - "Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe"
Nada Landeka – “Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe”

U PONEDJELJAK 16.02.2015. godine 

u prostoru  kafea Vatroslav Lisinski

(preko puta Općinskog građanskog suda u Zagrebu) 

od 9,00 – 11,00 sati 

druženje – osobno s autoricom knjige

NADOM LANDEKA

na poklon knjiga

“Neka mi sudi Hrvatska a ne hrvatsko pravosuđe”

KNJIGA NA POKLON "NEKA MI SUDI HRVATSKA A NE HRVATSKO PRAVOSUĐE"
KNJIGA NA POKLON
“NEKA MI SUDI HRVATSKA A NE HRVATSKO PRAVOSUĐE”

s posvetom autorice

Nade Landeka (Veronika Vere) 
VEZANI ČLANCI; 

Nema komentara:

Objavi komentar